Ved ikke om dette er rette tråd, men har forsøgt med status match fra EBG til TK Miles & Smiles Elite, for at kunne få Star Alliance Gold medlemskab. Selvom det officielle tilbud er udløbet ser det ud til, at de stadigvæk tilbyder dette, ud fra deres respons til mig. (4 mdr i første omgang med mulighed for forlængelse til 12 mdr. ved gennemførsel af international flyvning).
Jeg har aldrig fået bestilt et fysisk EBG kort, og skulle sende dem noget for at bekræfte min status hos SAS , hvor man både kan se løbetiden på min guldstatus hos SAS samt Skyteam logo. Ideelt set et billede af mit EBG kort.
Jeg har bestilt et nu, men der går jo lidt tid før det kommer..
Jeg har derfor prøvet at se, om jeg kan finde et screenshot fra app’en fra min profil, der giver dem den info de efterspørger, men det kan jeg simpelthen ikke finde, da både skyteam logo, navn, status og udløb ikke er der på samme tid
nogle bud på, hvad man kan sende dem?

Man har jo ikke et reelt digitalt EBG kort som ligner det fysiske..
Ellers bare en info til jer andre om, at status match fortsat ser ud til at være muligt hos Turkish..
har en CPH-IST-BKK med TK/TG booket i sommerferien samt planer om BLL-IST-HKG i julen på biz med TK, og så burde jeg have Star Alliance Gold status i 24 mdr

Click to expand...