Statusmatch

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 25/10/23.

1. Nj4220

Nj4220 LH Senator, Thai Gold

Beskeder:
    1,700
    "Synes godt om" modtaget:
    4,921
    Point:
    113
    Hvor ser man sin Thai Airways upgrade voucher?

Henry "Synes godt om" dette.
  2. HenrikH

HenrikH Medlem

Beskeder:
    37
    99
    Point:
    18
    upload_2025-4-2_16-35-6.png

Hvis du efter du er logget ind, trykker på denne knap, som gerne skulle være på forsiden, kan du se hvor mange gold awards, du har tilgængelig.

3. Nj4220

Beskeder:
    1,700
    4,921
    Point:
    113
    Mange tak.

Attached Files:

4. Nj4220

Beskeder:
    1,700
    4,921
    Point:
    113
    Hvad gælder upgraden. Retur billet fra eco til biz eller prem eco til biz?

5. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Vær OBS på bookingklasserne der er gyldige til opgraderinger. Det er de dyre Economybilletter.

6. NielsStudsgaard

NielsStudsgaard EBG, TK Elite, Hilton Gold, Strawberry Silver

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Ved ikke om dette er rette tråd, men har forsøgt med status match fra EBG til TK Miles & Smiles Elite, for at kunne få Star Alliance Gold medlemskab. Selvom det officielle tilbud er udløbet ser det ud til, at de stadigvæk tilbyder dette, ud fra deres respons til mig. (4 mdr i første omgang med mulighed for forlængelse til 12 mdr. ved gennemførsel af international flyvning).

Jeg har aldrig fået bestilt et fysisk EBG kort, og skulle sende dem noget for at bekræfte min status hos SAS , hvor man både kan se løbetiden på min guldstatus hos SAS samt Skyteam logo. Ideelt set et billede af mit EBG kort.

Jeg har bestilt et nu, men der går jo lidt tid før det kommer..

Jeg har derfor prøvet at se, om jeg kan finde et screenshot fra app’en fra min profil, der giver dem den info de efterspørger, men det kan jeg simpelthen ikke finde, da både skyteam logo, navn, status og udløb ikke er der på samme tid

nogle bud på, hvad man kan sende dem? :)
    Man har jo ikke et reelt digitalt EBG kort som ligner det fysiske..

Ellers bare en info til jer andre om, at status match fortsat ser ud til at være muligt hos Turkish..

har en CPH-IST-BKK med TK/TG booket i sommerferien samt planer om BLL-IST-HKG i julen på biz med TK, og så burde jeg have Star Alliance Gold status i 24 mdr :D

Calle77 og Henry "Synes godt om" dette.
  7. bertil storr

bertil storr VIP medlem

Beskeder:
    166
    395
    Point:
    63
    Tag eventuelt et skærmbillede af profilen fra computeren, plejer at være tilstrækkeligt.

Turkish har altid meget billige business billetter fra Stockholm til Hong Kong til ca. 12.000DKK retur, hvis det kunne være relevant for dig.

Henry, NielsStudsgaard og Calle77 "Synes godt om dette"
  8. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Mange tak, Bertil!

Vi har fundet billetter til lige omkring 13.000 DKK fra Billund (bor i Aalborg, så det passer fint med at køre frem for at skulle købe connecting flight separat med SAS og flyve fra CPH som alternativ, hvor billetterne også koster 14-15K).

Kan endvidere se, at Turkish er begyndt at indsætte B787 med 1-2-1 konfig. på business på denne rute frem for deres gamle B777 med 2-3-2. Håber at kunne ramme afgang med den nye kabine og krydse fingre for, at der ikke er udskiftning af fly :)

bertil storr og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Molle

Molle Aktivt medlem

Beskeder:
    78
    218
    Point:
    33
    Hvis du går ind i sin SAS App. Trykker på "ME". Så trykker du på den firkant hvor der står EuroBonus GOLD. Så kommer du ind på en side hvor din status, din nr samt Qualification period fremgår.

Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  10. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Så lykkedes det endelig med status match til Turkish - et print fra PC skærmen med min SAS profil og med alle tidligere flyvninger i bunden var nok til at få dem til at acceptere, efter adskilligere andre forsøg.

efter 1 gennemført international flyvning inden for 4 mdr. er der Star Alliance Gold i 12 mdr.

Andre der har fået glæde af dette statusmatch, som ikke nåede Star Alliance match inden udgangen af november sidste år?

Attached Files:

PENSIONISTEN, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  11. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    797
    2,355
    Point:
    93
    Herligt! Har du et link til den statusmatchside, du har brugt?

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    797
    2,355
    Point:
    93
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  14. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Tror bare jeg brugte den her indgangsvinkel. Mener ikke det er så afgørende, for de får beskeden uanset hvad, og så er der en fra kundeservice der svarer.

Held og lykke ;-)

jespersm, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  15. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33

Attached Files:

jespersm, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  16. NielsStudsgaard

Beskeder:
    46
    151
    Point:
    33
    Vil lige tilføje til min Turkish Airlines status match historie:

når man matcher EGB status, bliver man Turkish Miles & Smiles Elite og Star Alliance Gold i 4 måneders prøveperiode. inden for de 4 måneder skal man foretage 1 international flyvning, og så bliver niveauet forlænget til 12 mdr. Hvis man formår at optjene 15.000 point i det første år, bliver det forlænget til 2 år. Det er jeg allerede på vej til at opnå, og giver jo gode fordele, når vi rejser med Star Alliance. :)

Da vi rejse hjem fra Bangkok via Istanbul med Turkish fra IST-CPH i sommerferien (på economy) var flyet overbooket, og vi blev - grundet mit TK Miles & Smiles Elite niveau - opgraderet til business class 2 voksne og 1 barn. Derudover brugte vi loungen begge veje med stor glæde.

Ydermere har jeg lige fået denne mail vedrørerende status match challenge til Hilton Rewards fra Turkish Miles & Smiles Elite.

Hvis man er Elite medlem hos TK, kan man få 90 dages gratis Hilton Rewards Gold niveau.
    Overnatter man så 5 nætter inden for de 90 dage på hilton hoteller, vil man bibeholde Gold niveau. Når man 10 nætter bliver man Hilton Diamond medlem. Med gode fordele som værelsesopgraderinger, gratis morgenmad osv., hvis bare man registrerer sig inden 31. oktober.

IMG_3782.jpg

Nielspg, Offlyer, Erwin Lansing og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Nj4220

Beskeder:
    1,700
    4,921
    Point:
    113
    Nogle der er bekendt med hvor jeg lettest og uden at betale Flying Blue gebyret, får et match fra Lufthansa Senator til et Flying Blue selskab.. Kommer til at flyve AF/KLM til/fra Afrika 3-4 gange næste år i stedet for Lufthansa.

Del denne side