Del gerne rejseplaner, destinationer eller lign. For sommeren 2022. Vores USA/Aruba tur har vi aflyst og vi leder nu efter alternativ. Rejser med en 2 årig
Jeg har et par gange prøvet krydstogt (Grønlands vestkyst og på floderne fra St. Petersborg til Moskva). Det var jeg rigtigt glad for. Men det er næppe det rigtige for dig, når du har et barn på et par år. I år kommer sommeren nok til at stå på arbejde med et par forlængede week-ender. Bl.a. én til Sarajevo, hvor jeg skal besøge en tidligere kollega.
Hvis alt går som planlagt. Vi er 2 voksne + 2 børn(4år og 4måneder) 1 uge på Fanø 5 dage i Toronto(EB billetter) 18 dage i kroatien
Plan A: 3 uger i Japan - det kræver jo selvfølgelig at solens rige åbner op. Med en kombo af SAS, ANA og SWISS, via FRA og ZHR Plan B: I bil til norditalien.(det bliver rasende dyrt med de benzinpriser). Først Verona i lejet lejlighed og siden op til grænsen til Schweiz ved en af søerne i et lejet hus. Stop på vej ned og hjem. Chicago på EB billetter følger i sensommeren.
Chicago på Eurobonus-billet (Business) her fra på onsdag hen over Kr. Himmelfart og Pinsen. Havde sidste år en bunke EB-point der var ved at udløbe, så bookede et år frem i håb om at USA lempede på indrejserestriktionerne inden. Så nu er jeg bundet, ville hellere rejse på et andet tidspunkt men pointene forsvinder jo ved annullering Det skal også blive meget fint med SK Business igen, selv om de har ændret min afgang fra A350 til A330. Tips til roadtrips i "nærheden" modtages gerne!
Mine rejseplaner, er først og fremmest en senforårstur til ROM med Singapore Airlines, og Brussels Airlines. Disse flyvninger kommer en en anmeldelse på her på siden. Derudover planlægger jeg noget España og Irland, for at vi også kan få anmeldelser fra henholdsvis Aer Lingus og fra Iberia
Lyder dejligt - det er jo lige op over, så du har sikkert planlagt det meste allerede nu. Chicago synes jeg personligt er en fantastisk by - og 3-5 dage kan let bruges her. Fed musik (Howl at the moon på Hubbard med duelling pianos til en sjov aften, Blue Chicago på North Clarke er et genialt blues sted), rigtig meget god mad, mange forskellige bydele (selv om de ligger lidt spredt), arkitektur og museer. Sørg for at bo i River North - der er flere ganske gode muligheder afhængig af budget og kædepræferencer. God tur
Toronto i juni (på kampagnepris - Biz), bliver første gang med A321LR. Har søgt på nettet med "what to do/see in Toronto", men jeres egne anbefalinger modtages med åbne arme. Er det værd, at tage ud og se Niagara vandfaldene med egne øjne? selvom det også er turistet.
Skal ligeledes til Toronto i juni i 4 dage og har valgt at booke en tur til niagara falls og tage en bådtur ud og komme helt tæt på vandfaldet. Derudover regner jeg med at booke en guidet tur rundt i byen og ellers vil jeg blot gå rundt og se byen og tage tingene som det kommer.
1 uge i Thessaloniki på Hyatt Regency ultimo juli med Lufthansa på biz, de kørte en kampagne for et par måneder siden. Efterårsferien går til Bali, venter med at booke billetter, og det bliver ikke via SAS hjemmesiden pt med de udsigter de har for at løbe ind i gevaldige problemer med likviditetsmangel.
2 SK billetter til BER i aug. 5 SK billetter til ZRH i aug og sept. 1 SK og UA billet til HNL i jan2023. Jeg har fravalgt juni/juli pga fly kaos og turist kaos (lufthavne+fly+tog+spisesteder).
Her blev det til Øhop i Grækenland. Kreta - Paros og Santorini. Mangler 10 nætter for at beholde Hilton Diamond, så det blir til 5 nætter på Seabreeze Santorini