Ros til SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Oletjala, 6/1/22.

  1. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    264
    "Synes godt om" modtaget:
    935
    Point:
    93
    Man skal huske at rose, når der er en god grund til det: Jeg har en datter, der været i USA henover jul og nytår. Hun er af sted på en bonusbillet, dvs. denne kan ikke ændres, når rejsen er indledt.

    Det lykkes min datter at få corona lige får nytår. Og med hjemrejsen i starten af denne uge, stod vi til at skulle købe en helt ny billet til en ny dato. Men - diamantmailen har været superhjælpsomme, og hjulpet med at ombooke ikke bare én gang, men to gange. Det synes jeg er en flot service - og lige præcis i sådanne tilfælde, hvor jeg synes det giver supermening med et statusniveau i SAS. Stor ros til SAS her!
     
    silferlood, Thorkild, Henrik Olsen og 19 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,747
    "Synes godt om" modtaget:
    27,063
    Point:
    113
    Rart at høre de hjalp og de gav god service :)

    Håber datteren er helt på toppen igen?
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,747
    "Synes godt om" modtaget:
    27,063
    Point:
    113
    En anden historie hvor SAS også var gode.

    Kom 5 min for sent på en returbillet (bonusbillet) i Oslo og det var ikke SAS der var skyld i det. Men fik den ombooket i gaten af en SAS ansat til næste afgang U/B. Dette skulle de ikke, men gjorde det uden problemer og med et smil.

    Tak for det SAS :)
     
    Nielspg, Kenneth K, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    264
    "Synes godt om" modtaget:
    935
    Point:
    93
    Hun sidder i dette øjeblik i flyet hjem fra ORD - så alt er godt
     
    Nielspg, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side