Ja, det er måske lidt tidligt med 20 dage tilbage af 2025, men jeg kommer ikke til at flyve mere i år. Jeg er netop vendt tilbage fra Alaska, hvor jeg fejrede min 50-års fødselsdag ved at besøge den 50. og dermed sidste delstat. Pladen er fuld: Og før nogen påpeger det: Nej, jeg er ikke specielt stolt af Connecticut, hvor jeg kun kunne finde et billede af lejebilen, som jeg kørte gennem delstaten i! Her er mit rejsekort for hele året - det kan også ses på https://my.flightradar24.com/nickilolk/2025: Nye lande: - Kosovo - Montenegro - Cypern - San Marino Hvis jeg anstrenger mig og betragter Cypern som asiatisk, så når jeg lige og lige mit årlige mål om minimum fire nye lande på minimum to kontinenter. Grunden til, at jeg ikke har fløjet SÅ meget i år, er at jeg har tilbragt en del nætter de forskellige steder, specielt i forbindelse med arbejde. På min IHG-profil kan jeg se, at jeg har brugt 145 nætter hos dem. Det er min primære kæde, så der kommer nok kun 20-30 nætter oveni hos andre hoteller. Kigger vi frem på 2026, så skulle jeg meget gerne gøre Europa færdig i 2026 (bortset fra Rusland og Belarus) - jeg mangler Liechtenstein og Bosnien. Jeg har booket følgende ture: - Israel i januar (den er lidt usikker - måske ender jeg med at aflyse) - Singapore, Malaysia (Borneo) og Cambodia i april/maj - Island i august, hvor der er total solformørkelse Israel, Malaysia og Cambodia er nye lande.
Imponerende - intet mindre! Min tur til Hannover (og nåja, et par andre ture også) blegner jo helt i forhold til dit program.
Ja, imponerende ture du har haft! Mit 2025 har været præget af sædvanlig rejseaktivitet til København, en række ture i Europa og så længere ture til Indien og Kina. Og så er der landet endnu et år som Pandion, så alt er herligt
Her er det de sædvanlige 5 - 6 firmature til US westcoast, og så lidt småture rundt i Europa så ikke noget usædvanlig der. Håber jeg kan få nogle spændende destinationer i 2026. Her blev det ikke til Pandion, den har jeg endnu tilgode at prøve, men fik da LTD ved eventet inde i Falkonerhotellet.