Jeg fik faktisk en besked i går - første besked i laaang tid - vedr en pakke fra CPH til Tinglev (!). Men er ikke i DK, så måtte takke nej.. Fik også et par stykker sidste år, som jeg dog ikke kunne af forskellige årsager.
Jeg faldt over den her tråd og er nysgerrig på at høre hvordan det står til her sensommer 2024? Jeg kan se at blandt andet Wings og Airmates har lukket for nye ansøgere fra Danmark grundet højt antal kurere i forvejen.
Jeg var tilmeldt før corona - og fik vel i alt 8 - 10 henvendelser over et halvt år. Accepterede alle. Ingen af dem blev til noget, for kunden sprang fra. Har derfor ikke været aktiv de sidste par år.
Jeg har netop søgt lidt på de tidligere nævnte OBC firmaer (Airtime, Time matters, WingsOnBoard, Chapman Freeborn, Air Charter Services osv) og det ser desværre ud til, at de fleste har lukket for signup af nye carriers. Desværre. Jeg faldt over et par nye/ikke førnævnte OBC firmaer, men jeg har endnu ikke tjekket hvorvidt de er reele. Jeg er lidt skeptisk af natur
Jeg får stadig nogle henvendelser fra timematters, men siger oftest nej - og de få gange jeg har sagt ja, er det ikke blevet til noget. Hører meget sjældent fra Wings. Der har jeg sagt ja tidligere flere gange, men aldrig blevet til noget. En enkelt gang blev det til noget, men en anden courier endte med at få turen.
Jeg har været tilmeldt Wings, TimeMatters og TCS Worldwide i nogle år. Har fået en del henvendelser, men de fleste har jeg takket nej til - det kan være svært med et fuldtidsarbejde. De få gange jeg har takket ja, er det ikke blevet til noget alligevel. Jeg får en gang i mellem en whatsapp fra TCS (sidst var i januar) om en tur, men jeg tror efterhånden de har mistet tålmodigheden...
Der har været en 4-5 ture igennem de seneste 2 måneder hvor der er blevet søgt folk til diverse ture, så der er fortsat aktivitet