Lounges i CDG, Paris

Poster i 'AIR FRANCE - KLM | FLYING BLUE' oprettet af Peter F., 14/1/25.

1. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    605
    "Synes godt om" modtaget:
    1,826
    Point:
    93
    Jeg skal ultimo februar flyve EZE-CPH med Air France via CDG. Billetterne er Economy, og jeg har ingen status eller andet, som giver loungeadgang, hvilket vi ellers godt kunne bruge, da mellemlandingen er på 5½ lange timer..!:oops:
    Så mit spørgsmål til folk med godt kendskab til terminalerne i CDG er; dels hvilken terminal vi kan forvente at transfere i, og dermed; hvad der er af muligheder for at købe loungeadgang?
    Håber meget på nogle gode bud, så vi kan slappe af i rolige omgivelser. :)

Erwin Lansing, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  2. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,278
    6,790
    Point:
    113
    Ikke nok kendskab til ikke allierede lounges, da jeg altid har besøgt Air France. Du flyver videre til CPH fra terminal 2F, hvor der udelukkende én eneste lounge, og det er AF. Du kan måske se på f.eks. FlightRadar24, hvor flyet fra EZE er lande de sidste uger og kigge omkring på LoungeBuddy mv om der er 3. parts lounges i den terminal. Nu har du jo god tid, men husk i så fald at forlade loungen i god tid, da terminalskift som regel tager lang tid på CDG.

T4L, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"
  3. Peter F.

Peter F. VIP medlem

Beskeder:
    605
    1,826
    Point:
    93
    Tak @Erwin Lansing - jeg tænkte godt, at du som erfaren Skyteam kunde kunne give et godt bud på what-to-do :)
    I mellemtiden har jeg også kunne læse mig til, at man muligvis (afhængig af tilgængelighed) kan købe sig adgang i AF loungen for 75 € pr. person, hvilket jeg i denne situation gladeligt betaler for at få adgang til et mere afslappet miljø. Man kan købe det på forhånd, men det tænker jeg er lidt usikkert i CDG, hvis ikke jeg kan være sikker på at havne i den rigtige terminal.
    Jeg krydser fingre for, at vi ikke bliver afvist ved skranken...

T4L, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  4. jespersm

jespersm VIP medlem

Beskeder:
    797
    2,355
    Point:
    93
    Just hjemvendt fra Paris med SAS, hvor jeg første gang prøvede Extime-loungen. Det var en aldeles dejlig oplevelse: stille og rolig, god plads, lækker mad inkl. 3-4 varme retter, champagne, fine møbler og en glimrende udsigt over indflyvning og forplads. Kan stærkt anbefales.

Senest redigeret: 12/8/25
    CHIP, Erwin Lansing, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side