Er der nogen der ved om Qatar Airways kommer til at tilbyde adgang til en anden lounge end Eventyr Lounge, når den lukker for renovering til januar?
Den har jeg ikke set noget på - har du en kilder hvor det også indikeres hvor lang tid den er lukket. Og så tænker jeg hvad der skal laves om - i mine øjne fungerer den fint - og er ikke voldsomt slidt (udover nogle stik der ikke virker og lidt andet småtteri).
Jeg faldt over informationen her, da jeg lige ville checke åbningstider. https://www.loungepair.com/at/CPH/copenhagen-airport-pier-c-eventyr-lounge/ Men jeg kan ikke finde noget information om det andre steder.
Vedr. Eventyr Lounge i CPH har jeg netop fået dette fra TG: Please be advised that the ‘Eventyr Lounge’ will close on 01FEB 2026 to undergo a full renovation and transformation into the first ‘Pearl Lounge’ at Copenhagen Airport. The project is expected to take approximately 12 weeks, with a provisional reopening date on 28APR 2026. There will be no alternative lounge available during the closure, but eligible passengers will be offered meal vouchers, that can be used in selected restaurants at the airport.
Jamen! Det var jo lige dér, jeg skulle vise familien en fine udsigt. Meal vouchers er bare ikke helt det samme. Vi må nok tage en PP lounge på den forkerte side af grænsen.
Står der noget om hvordan de vil uddele meal vouchers? Loungen er jo efter passport check, og alle restauranterne er såvidt jeg husker før passport check?
Mener at huske, at hos Lufthansa i Frankfurt få du ikke udleveret måltidsvoucher (ved forsinkelser). Dér skal du scanne dit boarding pass i restauranten. Hvis samme system indføres i København er dit problem løst.