Ja jooo. Kærligheden første mig atter til Perú. Den 3. Juni gik turen fra Aalborg sammen med kæresten(forhåbentlig konen) imod Perú. Kæresten kom i April, til Danmark, og blev i Danmark i 3 måneder. Det var ikke planen at jeg ville følge med tilbage til Perú, men det gjorde jeg dog alligevel. Små 2 måneder er gået af opholdet i dag, og jeg kan forblive i Perú i en måned endnu, inden turistvisumets udløb(scanningen af passet). Jeg vil her give et lille indblik i livet som "Inca", i Lima ved foden af Anddesbjergene. Vi starter her med et vindebillede over Egholm ved Aalborg. Vi er ved at climbe ud af Aalborg, i retning af Girona i Spanien, med Ryanair.
Der gik lidt tid før næste indlæg til "vloggen". Men nu tager vi næste afsnit. Del 2: Jeg endte som sagt med at tage med tilbage til Perú, men vi startede lige med 2 dage i Barcelona, før vi drog videre med Avianca sydover imod Latinamerika. Desværre var den ene nat på et gulv i Girona lufthavnen, idet at der ikke var nogle tilstrækkelige overnatningsmuligheder klokken 1 om natten ved ankomst i den nordcatalanske by. Disse dage bød bl.a på en omgang Paella(Som kæresten på daværende tidspunkt aldrig havde smagt), en tur i El Prats FCB shop Samt en tur med Avianca: Følg med senere for yderligere opdatering
Det er nu anden gang jeg skriver indlægget fordi det f'ede op ved første udgivelse, men vi prøver igen En måneds tid er gået, og nu ville jeg ikke lade jervente længere med at præsentere næste indlæg "Velankommet" til Colombia og efter godt 9 timer hos Avianca i en turbulent flyvning. Ja så landede vi i Bogotá omtrent klokken 18.30. Vi havde egentlig planlagt at forlade lufthavnen og tage ud i noget lokalt for at få noget af spise nær Eldorado lufthavnen. Men grundet massiv træthed hos undertegnede. Så besluttede jeg. (Lidt til kærestens frustration) At vi blev i lufthavnen indtil vores fly 22.30. Jeg faldt i gulvet, grundet træthed, og vågnede egentlig kort før boarding af vores anden flyvning videre imod Lima. Ved ankomst til Lima var klokken rundet godt 00.30 da vi passerede paskontrollen, og dette betød at vi reelt indrejste i Perú den 6. Juni, i stedet for den 5. Hvilke er helt fint i forbindelse med udrejsedato, at man har en ekstra dag hehe. Nuvel. Paskontrollen passeret og nu var jeg tørstig, så jeg styrtede direkte imod nærmeste døgnkiosk, og der var hun. Hende jeg havde ventet godt og vel 9 måneder på at smække i kæften igen. "Señorita Inca Kola" <3 Efter købet af en (eller 10). Inca Kola, var det nu tid til at tilbringe natten. Vi besluttede at blive i lufthavnen indtil næste morgen, idet at Callao, hvor lufthavnen i Lima er basseret, nok ikke lige er guds bedste kvarter. Efter lidt søvn, var det nu tid til at stå op. Omkring klokken 4.30 begav vi os nu imod svigerfamilien, men hva var nu det? Bussen vi skulle med gav os da lige en god gang aircondition til køreturen. Og efter godt 1½ times bustur, var vi nu fremme i Lima forstaden Carabayllo. Et glædeligt gensyn ventede svigerfamilien, og kæresten, som igen var hjemme i trygge rammer efter godt 3 måneders rejse i europa.