Julekalender 2024

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henry, 13/11/24.

1. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    "Synes godt om" modtaget:
    4,680
    Point:
    113
    Har sendt mail til Diamantmailen i dag - så må vi se hvad der sker.
    Det gælder både 2x level point på begge flyvninger og dobbelte point på CPH-ATL
    Jeg melder tilbage når jeg ved mere

Henry, mifira, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Offlyer

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    OPDATERING 2
    Diamantmailen er vendt tilbage - med positivt svar :)
    Dobbelte point er nu registreret for flyvningen 1/3
    Dobbelte level point er registreret for flyvningen 1/3
    Og dobbelte level point er også tilskrevet for flyvningen 8/3. Denne står dog ikke på aktivitetsoversigten - men er tilgået.
    Efter sigende skyldes det "problemer med at få registreret pointene korrekt"
    Jeg antager at ovenstående efterregistreringer er gjort manuelt

Nu skal jeg lige have fulgt op for min viv også - glemte det i første runde :oops:
    Og på mandag følger endnu en CPH-ATL tur, så må vi ser hvordan det går. Her vil der komme en opdatering 3 :cool:

T4L, isolCBflyer, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    OPDATERING 3
    Var med SK929 CPH-ATL i dag.
    Dobbelte point tikkede inf
    Men ikke dobbelte level point:rolleyes:
    Ny mail til SAS
    - og de point er allerede tilskrevet.

Senest redigeret: 18/3/25
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  4. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,213
    5,171
    Point:
    113
    Samme her. Jeg fik følgende svar fra diamantmailen:

Tak for din email
    Jeg beklager i ikke har fået jeres point.
    Jeg har lagt dem ind for jer begge, i skal dog være obs på i ikke kan se det som en transaktion da de er lagt direkte ind i jeres counter
    Hav en god dag!

Jeg bliver nok nødt til at følge op igen efter hjemturen også.....

PENSIONISTEN, Offlyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    Jeg har fornylig været en tur i BKK. Ingen dobbelt point, hverken level eller bonus, og herken på ud eller hjem. Kun de 75% ekstra bonus point. Har ellers en mail fra diamondmail, hvor de bekræftiger at jeg er tilmeldt og at det gælder både dobbelt level og bonus. Er efterhånden grundig træt af IGEN at skulle have fat i SAS igen for at få rettet op på deres rod. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

PS. Både på ud og hjemturen var business næsten udsolgt, mens plus og eco var næsten tomt. Mindst 3 sæder pr. passager i begge klasser på begge afgange.
    Skal også med SAS til Seoul på inauguration afgangen. Business er pt. 50% udsolgt på udturen. Hjemturen er lidt over 1 uge senere. Pt. er jeg eneste som har booket business. Selvom der er knap 6 mdr. til turen er belægningen ikke imponerende. Har før booket 6-9 mdr. forud, men aldrig før oplevet at jeg er den første til at booke business.

Henry "Synes godt om" dette.
  6. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    F... jeg hader når de benytter det jule nr. Det er jo komplet umuligt at holdestyr på om man får alle de point man er berettiget til når de gør det på den måde.

7. Offlyer

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    OPDATERING 4
    SK930 blev aflyst 21/3, så jeg blev sendt sendt på sightseeing: ATL-EWR-OSL-CPH. :)
    De dobbelte point - også level - tikkede ind ved landing i OSL. Så mod forventning et år til på EBD hjemme. Iøvrigt glad for mit statusmatchede Thai Guldkort. Det gav da værdi på UA flyvningen.

Jeblin, PENSIONISTEN, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    Fik idag mine manglende dobbelt level point, men ingen dobbelt bonus point. :mad::mad::mad::mad:

9. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    Og i dag er SAS Diamond kunderservice så vendt tilbage og påstår nu at jeg ikke er tilmeldt kampangen, og har fjernet mine dobbelt level point igen. Heldigvis har jeg en mail fra dem hvor de bekræftiger at jeg er tilmeldt kampangen, selvom jeg ikke har fået nogen officiel bekræftigelses mail. Hvis de ikke ønsker mig som kunde længere, hvorfor siger de det ikke bare i steddet for dette pjat. :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Jeblin, Erwin Lansing, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,980
    7,542
    Point:
    113
    Jeg har aldrig fået en bekræftelse på skrift. Jeg tog et screen shot af tilmeldningen hvor der står "signed up". Jeg har et par flyvninger i maj til Japan. Det bliver spændende at se hvor meget der skal kæmpes.

Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    Jeg synes grundlæggende at det er under alt kritik at der ikke udsendes en mail som bekræftiger at man er tilmeldt kampangen. En sådan mail vil hjælpe RIGTIGT meget når man står i en situation som min.

Heldigvis skrev jeg til SAS og bad dem bekræftige at jeg er tilmeldt kampangen. De har nu aksepteret at jeg er tilmeldt kampangen, selvom jeg ikke står på deres officielle liste over kampange deltager. Det er på ingen måde betryggene at man kan "falde af" den liste.

Jeg har nu fået alle mine udestående point for udrejsen, men endnu ikke for hjemrejsen. Det er mig en gåde hvorfor det skal være så besværligt, og hvorfor de ikke kan sige sig selv at jeg jo selvfølgelig skal have dobbelt point på BÅDE ud og hjemrejsen. Hvis de ikke er dukket op i morgen, må jeg jo skrive igen. :mad::mad::mad::mad:

Erwin Lansing, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  12. Kenneth K

Kenneth K SAS LTD, Hyatt Globalist og ikke meget andet

Beskeder:
    1,247
    4,834
    Point:
    113
    Var lidt nysgerrig på om det også ramte mig og det gjorde det så.
    Rejste over i går fra CPH til SFO og basis + doble kom ind, niveu kom også men ikke de dobbelte point. Rejser tilbage igen søndag så er spændt på at se omhvad jeg får når jeg er hjemme igen.

Til gengæld kom endelig de points jeg har claimet for siden oktober for en tul fra SFO til Mexico City og retur, havde ellers fuldstændig afskrevet de 331 points ;-)

T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  13. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    180
    398
    Point:
    63
    Jeg måtte skrive og rykke for dobbelt point for hjemrejsen. Dennegang kom de dog, uden brok, få timer senere, og alle pointene på engang, både level og bonus. Yderlig kan de sjovt nok godt lægge dem ind via en transaktion. Første gang blev de bare tilskrevet saldoen, men da jeg brokkede mig over det og gjorde dem opmærksom på at det er en RIGTIG dårlig måde at tilskrive/trække point, var det ikke noget problem at lave en transaktion med pointene.

Del denne side