Hej SAS kører i øjeblikket en kampagne sammen med Hertz hvor man optjener pænt med ekstra point samt basispoint, baseret på nedenstående; Book senest den 6. maj 2024. Tilbuddet gælder for lejemål indtil 30. juni 2024. Vilkår gælder. Lej 1 dag: Optjen 1.500 ekstra point + 750 statuspoint Lej 2 - 5 dage: Optjen 3.000 point + 1.500 statuspoint Lej 6 - 10 dage: Optjen 5.000 point + 2.500 statuspoint Lej 10 - 14 dage: Optjen 8.000 point + 4.000 statuspoint Lej 15 - 21 dage: Optjen 10.000 point + 5.000 statuspoint Er der nogen der ved om man kan benytte kampagnen flere gange (altså på flere lejemål)? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i betingelserne.
Det må gælde for flere lejemål, herunder fordi de henviser til "bookinger" og "dine lejemål" (dvs. begge i flertal) og ikke har begrænset det til ét lejemål i vilkårene.
Lejede bil i 8 dage hos Hertz her i uge 7, og jeg har naturligvis hverken fået levelpoints eller bonuspoint. Jeg bookede den 13. december 2024, da der var en svulstig kampagne og mener jeg skulle have haft 3000 levelpoints og 6000 bonuspoint. Det står dog ikke nogen steder i min bekræftelse og jeg har ikke taget nogen screenshots. Er der mon nogen her der har gemt detaljerne eller har et screenshot fra kampagnen i december 2024?
Smukt. Tak. Det bringer mig i det mindste en lille smule nærmere, selv om jeg desværre ikke kan se de konkrete detaljer i kampagnen. Må se hvor villige Hertz er til at give mig disse point.
Er det den her du tænker på Peter? Jeg bookede som du kan se bilen i 10 dage i Lissabon og fik points med hjælp fra SAS D linjen. Er lige kommet hjem fra Napa hvor jeg også havde en lejebil fra Hertz lejet under samme betingelser i 7 dage og afventer stadig at få points fra den, her har jeg rykket Hertz på mail og sat D linjen på cc. Simpelthen utroligt man er nød til det for at sikre sig at de afregner points efterfølgende.
Lige med Hertz skal man sikre sig at ens Gold Plus Rewards Profil er opdateret, hvis den linkes ved booking. Hertz har jo en notorisk elendig hjemmeside, men under "min profil", så tjek lige at Gold Plus Rewards Point afvises. Ellers risikerer man at få dem i stedet for EB point. Det er generelt en god ide at gennemgå optionerne her, særligt også med forsikring, da det kan override hvad man vælger ved booking. Når det er sagt, så har jeg også oplevet ikke at få point fra Sixt, som er meget bedre med på IT-siden, og har en app der rent faktisk fungerer.
Bingo, da jeg afhentede bilen begge gange nævnte de også om jeg var Gold member hvilket jeg bekræftede men afviste at de skulle på den profil. Banditter!!