Kort konklusion: Træerne voksede ikke ind i himlen.... crewet var altså ikke helt på toppen. Det var meget standard og dagligdag. Det gjorde lidt for den samlede oplevelse. Jeg skulle spørge efter flere ting (såsom salt og peber til hovedretten) og der var ikke så meget smil på... En eller “erfaren” gang Crew som burde levere bedre. Dertil løb de tør for Rosé champagne og serverede mousserende vin til mig uden at spørge først, samt Mikkeller øllen - Wing Pin Series #3 - også var udsolgt. Så den må vente til en anden god gang. Så kabine og mad ok - Crew og drikkevarer ikke ok!
Nå men..... Turen giver forsat.... Opgrader fra Go til Plus gik igennem for kun 12.100 EuroBonus point. Så det var helt som planlagt at der skulle komme ekstra basispoint ind på kontoen. Vejret er her til morgen dog noget vådt - der er lyn og torden til den store guldmedalje. Håber på lidt tørvejr i eftermiddag
Så gør der bare fornøjelsen ved at sidde i Nyhavn endnu større. Let vind og bragende solskin Forsat god tur @Henrik Olsen
Turen går søndag fra Chicago og til Stockholm. Fik en Points Upgrade til Plus, men ville lige kigge load på flyet. Det ser ud til at være fuldbooket og sikkert også overbooket: Kiggede også på afgangen til København - også udsolgt. En spændende dag i morgen om hvad der sker og om den ender med at være overbooket
Er det virkelig standard champagne-glasset det der? Eller er det en smart og velovervejet strategisk beslutning fra din side Henrik - more is more?
Det er faktisk deres champagne glas - SAS har almindelige vinglas, men dette bruges som blandt andet champagne glas - og der kan være en del i... Det ville dog pynte med et rigtigt glas.
Lidt nyt rent rejsebeskrivelsesmæssigt. Jeg er begyndt at skrive lidt om min tur rundt i Asien med Singapore Airlines. Turen blev således: Torsdag middag – afgang fra København til Singapore med Singapore Airlines Fredag morgen – ankomst til Singapore Fredag eftermiddag – afgang til Bangkok med Singapore Airlines Lørdag eftermiddag – afgang til Singapore med Scoot Søndag eftermiddag – afgang til Kualu Lumpur med SilkAir Mandag eftermiddag – afgang til Singapore med SilkAir Mandag aften – afgang til London med Singapore Airlines Tirsdag formiddag – afgang til København med SAS Læs om introen her: https://insideflyer.dk/introduktion-laer-singapore-airlines-gennem-6-flyvninger/
Så er det tid til en lille tur til Stockholm med SAS. Det tæller jo nærmest ikke, men når da lige at få tryk på kroppen Var hurtigt forb Guldkantinen og den var virkelig pakket. Hvis antallet af gæster i loungen stiger meget mere så er den simpelthen for lille. Jeg kunne ikke finde mig en siddeplads ved sofa og måtte sidde i den nye barista kaffebar. Ikke skidt men ikke godt. Men nu skal vi boarde og så ellers en lille time til Stockholm. Flyet er helt pakket så det er bare at klemme sig ind ved vinduet og se noget Netflix (om der er WiFi på flyet). Ellers havde jeg i de sidste 14 dage forsøgt at booke P plads. Men blev mødt af alt optaget. Dette er ikke normalt og første jeg har oplevet dette. Der var selvfølgelig pladser i lufthavnen, men ikke til Pre-Booking
Ja - med en neo og WiFi så bliver komforten altså ikke meget bedre på denne korte 55 minutters flyvetur. Fik mig en kop at drikke (plus Smoothie) og så Netflix på hele turen. Fik lige klaret et afsnit på 45 minutter. Ikke noget at klage over så reelt fine karaktere til SAS i aften på en af Rush Hour afgangene eller Nordea bussen. Sjovt nok sad jeg ved siden af en fra Danske Bank Der er også 17 rækker med plus på denne aften og de var faktisk alle taget. Så det giver da nok penge i kassen til SAS
Den duftede netop af nyt fly - tak for du checkede det - jeg havde selv skrevet reg ned og fik bare ikke kigget på det i flyet - skulle jo se Netflix (med en søn på 5 er der ikke så tit man i hverdagen får set Netflix - så fritiden skulle nydes).
Så går turen hjem fra Stockholm igen. Det er torsdag så der er pøller i Guldkantinen Efter lidt arbejde havde jeg lyst til en næsten fredags øl ognden fandt jeg i Gastropubben. En lokal IPA fra NCB: Om en times tid går det hjemover med ankomst 21:10. Har slet ikke kigget endnu hvilket fly SAS byder på i dag - må heller lige kigge og sikre der er WiFi ombord eller får downloadet næste afsnit af favoritserien lige nu på Netflix.
Som er...? Nogle gange er det lidt dodgy når man fanger en serie med R-rated scener så tæt man sidder
Så kom vi ombord - kun 15 min sen so far... Men Hey - Internet ombord (Sorry for dårligt billede, men der er en bule på flyet og det er jo internet): Fin plads ved nødudgangen og kun 8 rækker med plus i dag: Så en smothie og en Mikkeller øl på vejen hjem og så slutter torsdagen også fint
Ikke så slemt denne gang - er faldet og en lidt kikset udgave af Lost in Space.... men nu er jeg igang så ser jeg den nok til ende https://www.netflix.com/title/80104198?s=i&trkid=251212714