Det bør være gyldigt resten af indeværende periode + hele næste periode + 3 måneders "grace". Så alt mellem 15 og 27 måneder
Vi må se hvad udløb der står når jeg får det med posten. Umiddelbart er min optjeningsperiode ikke ændret... Det lyder godt da det ville være indtil ultimo Feb 2018
Greetings fra Addis Ababa. Om nogle timer går turen videre med ETs Dreamliner til ARN via VIE, og derefter til VNO med SK.
Fik idag booket mig en tur til Recife, hvor jeg skal have hentet mig et nyt pas eftersom det andet er blevet stjålet. Turen kunne gøres på 1,5 time fra hvor jeg, men billigste billet var selvfølgelig omkring hovedstaden (Brasilia) hvilket resulterer i en 7 timer lang tur (inkl. connection time)... Hvor er det bare typisk brasiliansk infrastruktur! (Orange er den hurtigste rute, og rød er den jeg ender med at tage)
Nå, men i dag er det jo D, for Diamant dag, endnu et arrangement som jeg går glip af, de burde lave virtuelle arrangementer.. - Havde ellers planlagt den her tur i sidste uge, men lykkedes så desværre ikke, så spændt på at høre om der er noget nyt og der er garanteret noget godt (igen), at spise og drikke... Kom levende til Pune og skal have morgenmad med en partner på Hyatt Pune, så skal vi videre og møde 2 andre i løbet af dagen, derefter flyver mine rejsekolleger til Delhi, jeg blev her og tager på "Contrad Pune" og imorgen tdlig hjem til Danmark.. - PNQ-DEL-CDG-CPH.. - lang dag! Men med alle de rejselystne der er væk i dag, så er der sikkert gode NoN tilbud til os andre
GOD plads i guldstuen i dag (så længe man har adgang, slut på onsdag for en kort bemærkning ) Ankomst i D101 fra AAR - ØRKENVANDRING til rygeplatformen retur til "stuen" og nu kan jeg se at Austria flyver fra A17, så er dagens motion da vist gjort ( UDEN en personlig træner @Kristian ) En smuttur til Spielberg i Østrig, og retur i morgen tidlig. Ganske begivenhedsløst.... /Schwert
God morgen fra Montpellier. Dagen i dag går med møder i formiddag og så retur via CDG hvis ellers de franske aircontrollere er mig nådig. Lader heldigvis til AF opererer alle fly til/fra CDG så 7-9-13 burde jeg komme hjem som planlagt. Fik ellers en notifikation i morges fra Air France og frygtede det værste men det var en 6min forsinkelse så det er lige til at overskue. I øvrig må jeg lige slå et slag for det hotel jeg (altid) bor på hernede -- det er bare top lækkert. Et af de få jeg bor på uden at optjene points for det: http://www.domainedeverchant.com/en/luxury-hotel-south-france
God morgen fra CPH Lounge. Jeg har sat mig til rette i en af de store læderstole og venter spændt på min første flyvning i den nye businessklasse til EWR. Hvor er de store stole i loungen dog ubekvemme! Designeren kan umuligt selv have prøvet at sidde i dem. Hvad skete der med de dejlige grønne som var her i forvejen? Må vi ikke få dem tilbage? Flyet bliver forhåbentlig ikke forsinket. Man vil jo nødig gå glip af NoN!
God morgen/formiddag fra Al Jazeera i Doha, Qatar. Imponerende sted. De er ved at lave nye studier og det ser dælme imponerende ud. Men jeg må ikke tage billeder! Senere i dag går turen tilbage til Dubai og så har jeg fredag og lørdag til at være turist. Søndag går det retur til Bergen med tre timer i København undervejs.
God formiddag fra Guldstuen på OSL. Venter på LH skal bringe mig til MUC og der fra videre til Nice. Weekenden står i motorsportens tegn med F1 GP i Monaco. Så jævn rus fra nu og frem til mandag morgen skal blive godt God dag til alle
Hvor er jeg misundelig!! Nåede halvdelen af FP1 inden min forelæsning, det skal nok blive en spændende weekend dernede
Sidder på pinden og tænker med stor tilfredshed tilbage på 17-retters menu i går på Geranium. En helt udmærket opvarmning til pindemadder senere i dag på Langeliniepavillonen
Ser satme godt ud. Har selv været til konference i Montpellier, men der boede jeg noget mere ydmygt. Der er ikke loft på jeres hoteludgifter??
God Torsdag Efter en tæt på perfekt tur med Qatar i First Class fra Doha og til Bangkok inklusiv besøget i deres First Class Lounge sidder jeg nu på Hilton Millennium i Bangkok i en fin suite (takket være min Diamond status) og arbejder. Det er svært at finde noget at være utilfreds med og har også delt en del af turen på min instagram profil. Men her er udsigten fra min "arbejdsplads": I morgen nat venter 2x6 timers tur i økonomi med Emirates hjem til København. Det bliver nok svært at slå Qatar's First Class oplevelse på udturen
Vi har en helt urimeligt skarp corporate rate på hotellet skarp nok til jeg kraftigt overvejer at tage derned på ferie...
Yay... Så går turen hjemad.. Fyldt fly sagde kaptajnen.. 550 passagerer.. Så bagagen er lidt forsinket, en 10-15 minutter.. Nå, men snart for varmt hernede, så varer et stykke tid til, at jeg drager herned.. @Henrik Olsen - har dit legetøj, men var ikke i den første butik, men fandt den..