Ja - "kun" til Plus. Men det er helt OK og det er gammel kabine, så der er ikke så meget "wow" ved det. Men det giver ekstra benplads til at sove hen over natten.
Plejer at sige det til dem ombord at jeg rejser med en makker og da jeg er blevet OP-UP om så ikke lige at de kan sørge for min makker - det plejer at virke
Altså hvis der stadigt er plads på Plus hvorfor så ikke se om du kan sweettalke dig frem til om din mand (jaja man kan vel smøre tykt på) også må komme op og sidde ved siden af dig?
Det skal da prøves, men det har jeg desværre ikke haft succes med før - end ikke da jeg havde fruen med på tur på og det var to forskellige PNR's. Men det skal da prøves om der er plads i aften.
Uber er klart billigst i Vietnam, og blandt de almindelige taxaer er der faktisk også pænt stor prisforskel. Men der er prisskilte på døren.
God morgen fra HCMC, i loungen og ser på United der tager mig til Hong Kong. Dagen byder på en tur til Kina, igen igen.. Så endnu en lang dag med båd og møder.. Edit: nu i Hong Kong og ingen op-up fra SAS.. jeg er snart lidt træt af dem..
God morgen fra lufthavnsbussen til Tirstrup. Tidligt oppe for at komme med første fly til Køvenhavn. Skal såmænd blot til repræsentantskabsmøder i Djøf-privat & DJØF i dag + årsmøde i CA-Akasse i morgen & lørdag. Jeg skal lige forbi hotellet for at sætte kufferten - og måske er jeg heldig med, at de allerede har et værelse på Radisson Scandinavia (Blot for en enkelt nat).
God torsdag fra New York. Lige så godt vejr her som i Danmark. Udsigten lyder på sol og 23-24grader de næste dage. Bor på Manhattan på et fejlpriset hotel fra en deal der var fremme her på IF i julen. Fik en suite så ingen klager herfra.
God torsdag. Mailen blev tjekket en del gange for svar på SAS Upgrade.. fik positivt svar så weekend-turen til HKG bliver på række 4 kæresten var nervøs for om det ville føles ensomt at rejse sammen på C.. men håber da at midtersæder og bobler hjælper mod det. .. min 3. tur i C med SAS Longhaul på en måned.. skal nødig blive alt for vant!
Don't get me started... :-( - min hitrate er Nil/nul/zero/nichst... Fedt og man kunne da godt blive vant til det hva' @alexanderln
det går bare ikke når man er i 20'erne, og har alt for mange ture i Y til gode og ja, tror virkelig ikke SAS kan lide dig :/ BA under dem i nakken.
Mornings... torsdag... underligt, næsten ingen mail, men til gengæld mange på vejene.. ingen sammenligning overhovedet Dagen står på sidste forberedelser med hensyn til Indien samt lave lidt god kundepleje.. kom sent hjem igår, var jo i Aalborg og hente bil, desværre ikke min, men kan nu godt se at sådan en Audi A6 ikke er et tosset valg... I dag er der forældremøde med den nye 0B, så ja, nu er det de 2 yngste der skal i skole efter sommeren, rent logistisk bliver det ikke tosset, men nu med 3x Skoleintra og informationer/lektier og hvad ved jeg, som man bliver bombarderet med...
Ja jeg har haft min Audi A6 en 5-6 uger nu og den er udemærket. Meeeen jeg skal sgu ha BMW igen bagefter tror jeg... Vejene gik OK for mit vedkommende hertil morgen, men lidt solskin ville da være dejligt
Fantastisk dag i dag: En af mine kollegaer forærede mig et SAS Guldkort og jeg er nu EBG... tror desværre det udløber ultimo november, men da en god start