Eurobonus point på SAS bio billetter

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 21/4/23.

1. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    "Synes godt om" modtaget:
    13,451
    Point:
    113
    Jeg blev lige overrasket over pointoptjeningen på bio billetter.

Har lige søgt på en billet mellem København og Oslo.
    • SAS Go Smart koster 1.904 kroner og giver 700 basispoint
    • SAS Go smart Bio koster 2.033 kroner og giver 1.100 basispoint + 450 basispoint.
    Så for sølle 129 kroner mere, får jeg 850 basispoint. Hvis man mangler point, så er det bare med at købe bio billetter. Det er vel meget bedre end at lave mileagerun

asf, henrik.kristiansen, Nielspg og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    1,013
    3,014
    Point:
    113
    Jeg lagde mærke til det samme, da jeg kiggede på en CPH-AAL t/r i går til maj måned. For 200 kr går man fra SAS Go Light (499,-) til SAS Go Smart Bio (699,-), og går fra 100p til 650p+450p (+ evt guld-bonus, dog ikke på de 450). Jeg havde egentlig droppet mileage run her i maj/juni, men mine manglende point kan muligvis skaffes billigt med noget Bio-run indenfor Skandinavien... I den forbindelse; er der nogen der kender nogen destinationer fra CPH man kan booke med 2-stop? Har kigget på flere norske, men får maks lov til at booke med ét stop enten ARN eller OSL - flere stop = flere point... :)

Nielspg, Henry og danielstrandby "Synes godt om dette"
  3. danielstrandby

danielstrandby VIP medlem

Beskeder:
    237
    970
    Point:
    93
    De dukker ikke op lige så ofte som tidligere, men det er muligt ex-CPH, specielt i weekenden (tryk "vis flere flyvninger" i bunden). Prøv eksempelvis Haugesund eller Bodø. På lørdage er der endda mulighed for 3 stop til Bodø: CPH-ARN-OSL-TRD-BOO, omend det giver en overnatning i Stockholm.

jespersm, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  4. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Har hørt om andre, der rejser ud fra Malmø. Måske kan det give dig et ekstra stop.

Del denne side