Etihad Business class upgrade m point - misser jeg noget?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af DanielBahn, 26/5/25.

1. DanielBahn

DanielBahn VIP medlem

Beskeder:
    614
    "Synes godt om" modtaget:
    1,681
    Point:
    93
    Hej insideflyer-peeps! Long time, no see ;)

Vores lille familie var booket fly med Etihad til Maldiverne/MLE og retur.

Vi har booket Economy Deluxe t/r til lige godt 7.300 pr person (2v1b).. vi havde snakket om at booke business på vejen derned, men prisen for turen derned alene var 35.000 kr. for os tre.

Nu efter vi har booket, kan jeg se man kan opgradere turen derned for i alt 50.000 guest miles pr person.
    jf div blogs kører etihad nogle gange årligt en +25/30% kampagne på køb af point.. så ville 150k point kostede ~15.000 kr.
    I alt vil turen så koste ca 25.000 kr, eller 10k mindre end hvis vi købte upfront.

Det får mig jo til at tænke at jeg misser et eller andet aberdabei ved blot at opgradere vores eco deluxe til business for point jeg køber i shoppen..

Får jeg en ringere oplevelse? Er det uden lounge? Ryger point? Hvad misser jeg..? Når jeg læser div blogs virker det reelt nok, og at vi nok bare er heldige ift billige eco deluxe billetter..

Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg kender overhovedet ikke Etihad. Har aldrig fløjet med dem.

Men hos nogle andre selskaber, kan man kun opgradere de dyreste billetter. Så check, at dine billetter kan opgraderes, før du køber pointene.

3. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Kender ikke deres opgradering for point - men deres opgradering for kr/penge er absurd høje er vores erfaring. Er du sikker på du kigger på returpriser?

Ang Deluxe billetterne - fange nogle Delux billetter til Seoul for under DKK 6.000 til sommer. Kom i foråret hjem fra Mumbai hvor prisen var under 5.000, så der kan være noget at vinde på disse billetter. Vær OBS på du har priority boarding med disse billetter, men det står ingen steder på boardingkortet.

Beaglen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side