Erfaringer med IHG (Intercontinental, Crowne Plaza, Holiday Inn mv.)

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jefi99, 28/3/14.

1. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,430
    "Synes godt om" modtaget:
    4,705
    Point:
    113
    Jeg er Ambassador - og for mig har det givet rigtig god værdi. Specielt fordi man tidligere også fik fornyet sit Diamond niveau. Det slutter dog i 2024.
    Primær værdi: Ganske store opgraderinger - stort set hver gang. To seneste har været fra standard double til High floor corner suites på Intercon i Montreal hhv Warszawa. Tidlig check-in og sen check ud. Så kommer der typisk også en velkomstpakke på værelset og/eller lidt kredit i baren. Men opgraderinger, og tidlig/sen adgang til værelset samt gratis morgenmad (Diamond fordel) er de primære. Klart mest værdi på Intercontinental hotellerne. Får formentlig ikke brugt min fred weekend night i år.

Senest redigeret: 10/11/24
    asf, T4L, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,310
    "Synes godt om" modtaget:
    7,095
    Point:
    113
    IHG havde for noget tid siden en kampagne, hvor man kunne få 40.000 point for at tilbringe fire nætter på et Iberostar. Jeg regnede lidt på det, og da nogle af hotellerne udenfor højsæsonen er ret billige, slog jeg til. Otte nætter på Iberostar Waves Cala Millor på Mallorca (hvor jeg ikke har været før) til lige godt 5.000 kroner.

Det endte med:
    upload_2025-12-19_8-51-46.png

Ifølge NerdWallet.com er IHG-point 0,6 cent værd, og dermed er 104.413 point 626,48 dollars værd - svarende til ret præcist 4.000 kroner.

Havde jeg ikke betalt ekstra for fleksibilitet og en god udsigt, havde jeg sikkert kunnet tjene penge på opholdet :)

For lige at forklare sidste linje på billedet: Kampagnen gav dobbelt point på andet ophold og tre-dobbelt på ophold derudover. Men der var et max. på 70.000 point på den kampagne, og derfor er der ikke helt tre-dobbelt på dette ophold.

Beaglen, Nielspg, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side