Var lige forbi loungen i går inden turen til Californien. Nedenfor trapper var der udstillet en 4 -5 kufferter fra et brand der kalder sig D_B by SAS - aldrig hørt om dem før. Kvaliteten så helt fint ud, "designet" i skandinavien og produceret i ..... China! Priserne var ikke afskrækkende hvis kvaliteten er tilstede og jeg forsøgte at tjekke deres hjemmeside og noget af det første jeg tjekker er altid: Er der et CVR nummer, telefon og adresse. Alt det er fraværende, jeg kunne ihvertfald ikke finde det og så ringer mine forbrugerklokker bare alarm. Enten gider de ikke snakke med kunderne ej heller via mail og uden CVR så kan firmaet ligge hvorsom helst!
Det er det svenske firma Douchebag, der producerer det - og det er fantastisk kvalitet (synes jeg). Har for nylig købt en snowroller, som jeg er meget glad for. Og overvejer en Ramverk kabinekuffert som erstatning for for min Samsonite alu-kuffert. Det er i øvrigt samme mærke, som SAS piloter og kabinepersonale får som en del af opgradering af deres uniformer. Og så kan jeg afsløre at Pandion-medlemmer også får en rygsæk fra DB https://eu.dbjourney.com/?utm_sourc...DUAZoFtZhA-6K3fMUyFAqGntJqytosPIaAvS_EALw_wcB