Conscious Traveler

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 18/11/25.

1. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,213
    "Synes godt om" modtaget:
    5,171
    Point:
    113
    Jeg har et par spørgsmål angående conscious traveler programmet.

1) Et af de mulige trin for at opnå conscious traveler er at tilføje biobrændstof til en rejse. Hvad sker der hvis jeg nu tilføjer biobrændstof til en rejse i januar næste år? Får jeg et trin nu eller først næste år efter flyveturen?

2) En anden mulighed er at køber miljøbevidste produkter. Det billigeste produkt jeg kan finde er nogle uldtørrekugler https://www.saseurobonusshop.com/dk/wool-dryer-balls-3-balls-bag. Hvis jeg laver en bestilling på f. eks. 5 pakker, vil jeg så opnå 5 trin eller skal jeg bestille 5 x 1, dvs. lave 5 transaktioner?

Senest redigeret: 18/11/25
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Først næste år efter rejsen er gennemført.

T4L "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg købte 2 pakker tørrekugler og to pakker sæbe i samme bestilling. Og blev godskrevet 4 trin. Men først efter udløbet af returneringsfristen. Så det nu, du skal købe.

Husk, at der kommer fragt på betalingen. Så køb alt i samme bestilling.

Erwin Lansing og T4L "Synes godt om" dette.
  4. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,213
    5,171
    Point:
    113
    Jeg har lige nærlæst FAQ og fandt følgende:
    "Datoen, hvor du har udført alle skridt, tages i betragtning; ikke når transaktionen bliver registreret på din konto. Det er f.eks. den dag, du rejser på en Bio-billet, ser videoen eller køber et miljøbevidst produkt i webshoppen, der tæller, og ikke den dag, transaktionen nåede din konto."

Så man skulle egentlig stadigvæk kunne købe den 31. december, bare man ikke returnerer varen senere. Men det er sikkert bedst at gøre det nu for ikke at løbe nogen risiko.

Ja, det var netop derfor jeg spurgte. Så jeg blev meget glad for dit svar. Jeg havde bestemt ikke lyst til at betale 6 gange fragt! Nu skal jeg bare finde nogle venner der gerne vil have nogle uldtørrekugler og vaskelagner i julegave. :D

Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  5. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Det er jo altid pakkelegen til julefrokosten. Og måske en julekalender? Og så kan du også bruge det selv. Det gør jeg med en pakke uldkugler.

6. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Nu spørger jeg lige af total uvidenhed/uopmærksomhed:
    Jeg kan se en video og købe 5 miljøvenlig produkter og rejse på en bio billet og tilkøbe biobrændstof OG donere 5.000 points.

Resultat: 5.000 point indsat på min konto (samme antal som jeg lige har doneret). Hvad er det jeg misser?

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg gætter på, at du har overset et par småting:
    • Du får bonuspoint på de miljøvenlige produkter i EuroBonus shoppen (er det et point pr krone? Kan ikke huske det)
    • Biobilletter er afskaffet
    • Du får point, når du tilkøber biobrændstof: 500 bonuspoint
    • Du får 5.000 niveau point sat ind på din konto - og du donerer 5000 bonuspoint.
    Så den samlede virkning afhænger meget af, hvilke miljøvenlige produkter du køber og hvor mange flyvninger, du køber biobrændstof til.

PENSIONISTEN og Jeblin "Synes godt om" dette.
  8. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,422
    4,680
    Point:
    113
    Tak Henry
    Jeg har stadig svært ved at se hvad det giver at fuldføre alle ti trin. Hvorfor skal jeg det? Med mindre jeg desperat mangler 5000 level point.
    Synes det virker ret formålsløst

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,754
    13,451
    Point:
    113
    Jeg tager lige mig selv som eksempel:

Så filmen og fik et trin. Rejste på biobilletter (der nu er afskaffet) og købte biofuel og produkter på shoppen. Så nåede op på 10 trin. Det kan man ikke mere, så her er hvad du kan gøre nu:

Se filmen og købe biofuel til ni rejser.
    • Det koster 630 kroner
    Jeg får disse point:
    • Biofuel: 9 gange 500 point, ialt 4.500 point
    • Conscious traveller: 5.000 niveau point og 5.000 bonuspoint
    Så for 630 kroner får jeg 5.000 niveau point og 9.500 bonuspoint.

Hvis du ikke mangler niveau point og dine bonuspoint er mindre værd end 6,6 øre, skal du ikke gå efter det. Ellers er det da værd at gå efter.

Offlyer, jespersm, Jeblin og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side