1. class med SIN (777-300er) gode råd søges!!!

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Ali Taran, 4/9/19.

1. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    "Synes godt om" modtaget:
    1,421
    Point:
    93
    Jaaa

Så har jeg langt om længe booket min 1. firstclass (på point) billet. London til Singapore med Singapore airlines i deres Boing 777-300er. Og jeg søger bare råd/andbefalinger/oplevelser osv osv. alt hvad i egentlig kan skrive må i gerne

Er det en af de bedre fly/sæder eller er det det værste first på market?
    hvilken lounge skal man besøge??, hvilken lounge er must og hvilken er kan godt besøge. Hvad er der af goder, (lige som i frankfurt kan man kære porche 911 og man kan blive hentet hjemme fra i limo) hvad bør man gøre og hvad skal man ikke osv osv. Glæder mig til at læse alle jeres indput. Og glæder mig helt vildt til turen.

Har ikke booket retur endnu...

Henrik Olsen, MatthiasWagner, SophieHendriksen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  2. MatthiasWagner

MatthiasWagner VIP medlem

Beskeder:
    270
    794
    Point:
    93
    Må starte med at sige tillykke! Jeg har stadig min første 1st tur til gode...

Jeg fløj SIN-FRA med SQ 777-300ER, sad på første række i Biz, så kunne følge lidt med i hvad der skete på 1st :) Jeg er sikker på at alt SQ 1st er fantastisk, men det er nok et af de mindre fantastiske produkter, det er ikke et "suite" produkt. Der er en SQ first class lounge i LHR, så det tænker jeg er en no-brainer! Ift. Singapore, der ville jeg booke den billigste billet jeg kunne finde fra SIN med SQ. Dette skyldes at, som jeg forstår reglerne, har du ikke adgang til SQ "The private room", ved ankomst med 1st, kun med departing og connecting flights. Jeg tænker et besøg i The Private Room er en billig SQ economy rundrejse værd :)

Dette er mine tanker, hvad jeg ville gøre, men har som sagt ikke prøvet det selv, god fornøjelse! :)

(NB: Der er lidt forskellige kommentarer online hvorvidt man har adgang til The Private Room, udelukkende som ankommende 1st, jeg ville nok ringe og høre SQ)

DanielBahn, Henrik Olsen, Ali Taran og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,747
    27,063
    Point:
    113
    Tillykke herfra også - glæder mig til at se billeder og høre fra din oplevelse :)

Dette er faktisk et ok tip:

Ali Taran og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side