Seneste aktivitet

Aktivitets stream fra alle registrerede medlemmer: InsideFlyer DK.

  1. Peter F. "Synes godt om" Henry's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Det minder mig om en af mine gamle oplevelser: For omkring 25 år siden boede jeg på Sheraton i Kampala. Det var ikke billigt, for jeg...

    17/5/24 at 23:48
  2. Henry "Synes godt om" Rungsvej's post i tråden SAS Business bonus billet.

    Hvordan finder man en business bonus billet på Fly Premium ? Har endeligt nået "Unlimited number of award trips in SAS Business for the...

    17/5/24 at 20:54
  3. Rungsvej replied to the thread SAS Business bonus billet.

    Hvordan finder man en business bonus billet på Fly Premium ? Har endeligt nået "Unlimited number of award trips in SAS Business for the...

    17/5/24 at 20:27
  4. Henry replied to the thread Optjen EB point med Hotels.com.

    Det minder mig om en af mine gamle oplevelser: For omkring 25 år siden boede jeg på Sheraton i Kampala. Det var ikke billigt, for jeg...

    17/5/24 at 16:20
  5. Henry "Synes godt om" ScandinavianTraveler's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    I princippet kan de vel opkræve pengene indtil kravet forældes efter 3 år. Jeg ville også undlade at gøre yderligere og anse det for en...

    17/5/24 at 15:59
  6. Peter F. "Synes godt om" ScandinavianTraveler's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    I princippet kan de vel opkræve pengene indtil kravet forældes efter 3 år. Jeg ville også undlade at gøre yderligere og anse det for en...

    17/5/24 at 15:46
  7. Peter F. "Synes godt om" Beaglen's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Ja du er klart i god tro her, for der er ikke noget at tage fejl af på selve betalingsbekræftelsen. Jeg forstår ikke Expedias...

    17/5/24 at 15:46
  8. ScandinavianTraveler replied to the thread Optjen EB point med Hotels.com.

    I princippet kan de vel opkræve pengene indtil kravet forældes efter 3 år. Jeg ville også undlade at gøre yderligere og anse det for en...

    17/5/24 at 15:31
  9. Henry "Synes godt om" Beaglen's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Ja du er klart i god tro her, for der er ikke noget at tage fejl af på selve betalingsbekræftelsen. Jeg forstår ikke Expedias...

    17/5/24 at 14:40
  10. Beaglen replied to the thread Optjen EB point med Hotels.com.

    Ja du er klart i god tro her, for der er ikke noget at tage fejl af på selve betalingsbekræftelsen. Jeg forstår ikke Expedias...

    17/5/24 at 14:31
  11. Beaglen "Synes godt om" Peter F.'s post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Tusind tak @Beaglen for svar! M.h.t. betaling fremgår følgende af min reservation: [ATTACH] Så jeg tænker, at jeg er i god tro og må...

    Screenshot_20240515-163717_Gmail.jpg 17/5/24 at 14:16
  12. Henry "Synes godt om" Christian Larsen's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Er de oplyste point man optjener, vist som 3X eller skal man selv gange dem med 3?

    17/5/24 at 08:16
  13. Christian Larsen replied to the thread Optjen EB point med Hotels.com.

    Er de oplyste point man optjener, vist som 3X eller skal man selv gange dem med 3?

    17/5/24 at 08:12
  14. Nielspg "Synes godt om" Sebastian011's post i tråden Optjen EB point med Hotels.com.

    Jeg booker hostels til 100 Kr pr nat, så 600 points er mere værd end min gratis overnatning bliver. Jeg forsøger mig med 3x bookinger af...

    16/5/24 at 18:52
  15. Henry "Synes godt om" jespersm's post i tråden Bodø.

    Bodø er jo ikke ligefrem Verdens største by, og jeg har aldrig været der. Men jeg blev nysgerrig og spurgte chatGPT, som bl.a. gav mig...

    16/5/24 at 15:19
Loading...